#buah cempedak di luar pagar# |eh, apa kena mengena|

7:31 PM




buah cempedak di luar pagar, 
ambil galah tolong tunjukkan, 
saya budak baru belajar, 
kalau salah tolong tunjukkan.

assalamualaikum ! selamat tahun baru 2012 ! masih tak terlambat kan ! ini entry pertama saya di hari pertama tahun 2012 neh..keh3...
motif saya bagi pantun 4 kerat tuh sebenarnya takda kena mengena dengan entry yang saya buat neh..er, okeh..sebenarnya ada..
macam neh, pagi tadi saya bangun pagi kira-kira pukul ??am tuh, mak jemput  makan tengah hari...(masa sebenar dirahsiakan)..lepas tu, mestila seronok bangum pagi terus makan kan? sedap mak masak di hari pertama tahun 2012 neh..(mak, mak masak hari-hari pun sedap jugak ea)..lepas tu, ternampak pulak cempedak goreng masih ada atas meja kan. saya try nak makan satu..okeh, bau memang sedap, menarik perhatian, marvellous ! nyam3..tapi masalahnya, saya neh sebenarnya tak pandai makan cempedak neh ..ya, betul..memang tak pandai ! sebab a.k.a. motif??err..taktaula..tapi saya baru tau saya neh takpandai makan buah tuh...first time dalam hidup, tekak saya menolak buah paling wangi di alam semesta neh ! haruslah saya sedih kan! nak sangat makan buah tuh , tapi rupanya tak pandai..uwaaa..memang nak nangesla macam neh, sebab tak pandai makan buah cempedak ...saya dah banyak kali sebut 'tak pandai makan buah cempedak' ..olej itu, haruslah saya belajar kembali makan buah neh walaupun sebenarnya, keputusan dya tetap sama :: saya takkan pandai makan buah cempedak neh :: 
okehla..saya dah frust menonggeng neh...err..takpa...walaupun tak pandai makan buah cempedak, tapi saya pandai makan durian ! haha...okeh...durian lagi sedap dari cempedak ! 
okbai ! 
macam nehla cempedak goreng pagi tadi tuh

tapi durian lagi sedap !


                   





You Might Also Like

0 comments