saya terharu !

6:23 PM


Assalamualaikum  !
Hari neh hapdate lagi ! keh3..
Hari neh saya terharu sangat dengan sorang kawan saya neh..mungkin sebab kami sudha lama tak jumpa and she still remember me..thanks dearie friend !
Huh ! tak sangka betul kan ! kitorang last meet dulu masa kitorang 13 tahun..err form 1..(kalau tak silap). Then sekarang menghampiri 22 tahun (februari neh) , so okeh..hampir 10 tahun tak pernah jumpa kan !
Terima kasih kawan.. tak sangka dia ingat kenangan kitorang yang saya tak ingat tuh.. agak terkejut jugak bila dia bagitau kenangan kitorang ! keh3... sangatsangat terharu disitu ya !
Itulah, kata orang, buat baik berpadapada, buat jahat jangan sekali.. saya pernah buat baik dengan dia, sampai sekarang dia ingat..alhamdulillah...terima kasih Allah...tak sangka masih ada yang ingat dekat saya...
p/s : yang saya pernah buat jahat dulu, mintak mahap yer ! tapi agaknya lagi ramai yang buat jahat dekat saya berbanding saya buat jahat dekat orang ! haha..okeh perasan..mintak mahapla ya !


You Might Also Like

0 comments