Eh awak, saya pun tak sempurna jugak !

8:16 PM



Assalamualaikum ! tadi saya mem”BW” sorang blogger neh .. Well, sebenarnya blogger tuh la yang menghanjengkan adik saya. Okeh, tak mau ulang kisah lama lagi. Sebenarnya, saya tak kisah dya nak bagi pahala free dekat adik saya..makin ramai yang baca, makin bertambah pahala adik saya tuh.well, terima kasih adik blogger.
Belog yang saya buat neh pun bukanla untuk tatapan umum sebenarnya.maksud saya, siapa yang terjumpa link blog saya dan rajin melawat blog neh, baru orang akan tahu kewujudan blog neh..betul kan? Lagi satu, saya tak harapkan blog neh ramai yang follow. Cukupla ada yang sudi membaca ‘karya’ saya neh..hak3..karya ea??
Berbalik kepada adik blogger tadi tuh, saya ada jugak marah dekat dya sebab dah mempermalukan adik saya kepada public kan ! kalau saya nak, saya buleh repot dekat kementerian sebab hal tuh kira buli dalam talian jugak kan ! so, saya bagi nasihat dekat dya. Bila saya bagi nasihat, dya cakap saya neh pun tak lah baik sangat. Bila mintak emel dya nak bagi nasihat secara tertutup, kawan dya kata saya neh nak pedajal pulak.so, kalau dorang fikir macam tuh, saya nak bagi nasihat macam mana lagi?? Saya tau diri sendiri pun bukannya baik sangat, bukannya berilmu agama yang TINGGI ..tapi pendapat saya, kiranya bolehla jugak kan kalau kita berkongsi ilmu.. ah, mungkin sebab budak tuh mentah lagi dan suka memberontak agaknya so dya takmau mendengar pendapat orang lain..okeh, itu anggapan terakhir saya. Harap-harap adik blogger tuh ‘ter’singgah untuk baca entry neh dan faham niat suci akak neh ea. Nobody’s perfect in this world sayang. Tapi kita buleh improved diri kita kalau kita mendengar nasihat yang bernas dari orang lain kan ! okeh..cukuplah tuh..

m.o.d.e.~ tengah bengang adik blogger tuh sakap kita nak stalk2 dya...lepas tuh buleh pulak sakap kita neh xdak keja..err.helloo...saya bakal misi tau! Haha...

You Might Also Like

0 comments