hati, sabarlah ..))';

2:07 AM


Assalamualaikum
Teringin menghapdate sebelum tido neh. Encik chenta sekarang tengah sibuk study untuk oral. Exam oral pulak hari selasa neh à 3 january 2012 neh..so, sekarang memang tengah struggle gila babas study group dengan kawan-kawan dya. Nak jadikan cerita, saya dengan encik chenta sekarang memang jarang contact . saya memang takla contact dya tuh since saya tau dya tengah sibuk kan ? tugas saya still menanti dya dengan penuh harapan. Eh, takpe. Dya sibuk sebab exam ORAL dengan  Jabatan Laut ..so, saya tak kisah..(err..kisah jugak sebenarnya). Well, memandangkan saya hanya menunggu dya meset dan call, mestilah saya pun bosan kan ! eh, tapi saya tak buat benda pelik laa...selalu masa – masa macam neh haruslah main GAME ! haha.okeh.menanti sampai saya boleh main game sampai bosan.
Well, baru kejap neh, dya meset lagi..(terus masuk ke topik sebenar)
Saya : dear, malam neh buleh call macam biasa tak?
Chenta : em, dear tengah penat lagi neh. Sayang paham kan?
Sentap sikit baca reply meset encik chenta masa tuh..ok. dya penat.takpe
Saya : owh..ok..xpe..sayang paham.dear study betul2 ea. Sayang tido dulu.
Chenta : ok.tengkiu sayang. Sayang marah?
Okeh. Sentap lagi.
Saya : eh, takla. Sayang tau dear penat. (maka da termenangis sedu sedan sambil hantar meset)
Chenta : ok sayang. Gud nyte. Sori  ea.
Saya : ok.bye . ( da menangis betol2 kali neh..uwaa.)
Lepas tuh, tak sampai 5 minit, enset da jerit-jerit dah. Tengok nama caller, yes, itu nama dia. Sambut call sambil tarik nafas panjang. Takmau dia tau kita nanges dah.
Chenta : hye sayang.
Saya : eh, kata penat tadi.
Chenta : memanglah.neh tak naik bilik hotel lagi. Lepak jap sebelum pegi bilik sambung study.
Saya : owh...(speechless)
Chenta : sayang da mengantok da??
Saya : haah ..
Chenta : sori ea. Dear penat sangat. Tapi dear RINDU sayang. Sebab tuh dear call kejap
Saya : (mood kembali berbunga-bunga, tapi..) owh..okeh..((:takpala .. dear study dulu ea...
Chenta : sayang, doakan dear lulus exam neh ea...
Saya : mestilah dah doa. Sayang sentiasa doa dear lulus oral kali neh
Chenta : sayang, dear sambung study dulu ea. Good night. Sorry ea..
Saya : ok, xpa. Good night.

Well, saya tak expect pun dya call lepas dah hantar meset yang buat saya patah hati kejap tadi. Well, patah hati yang sekejap tadi dah bersambung kembali. Terima kasih dear  sebab call. Walaupun sekejap, tapi sangat berharga.
I will always pray for your success sayang ! takpa, tinggal 2 hari kan ?? sementara tuh, hati, sabarlah. Bertahanlah. Lepas neh everything going back to normal . ((:
insyaAllah...((:

You Might Also Like

0 comments