mulitmedia week | doktor | 70 out of 98

1:23 PM


assalamualaikum.
sekarang saya dah kembali ke sekolah, eh kolej laa...
well, this is my final semester. so, kena study hard and study sampai pecah kepala la kannn...
okeh, neh minggu pertama saya dekat kolej neh dan minggu neh pulak ada orientasi..hadoihh...dah super senior pun kena ikut orientasi pulakk...well, selalunya minggu orientasi neh bosan gila babas la kan..tapi kali neh ada kelainan sedikit. sebab orientasi kali neh kitorang kena buat multimedia show. maksud dya, setiap batch yang ada dalam kolej neh kena buat presentation dalam bentuk multimedia. seharusnya ada jenis-jenis tugasan yang perlua kitorang lakukan. memandangkan kitorang super senior dekat kolej neh, maka kenalah buat dengan sehabis baik kan ! well, tajuk tugasan kitorang pun agak mencabar disitu sebab kitorang kena present pasal GCS a.k.a. Glasgow Coma Scale. well, tajuk neh mencabar sedikit sebab kitorang kena present prosedur neh dalam masa setengah jam. tapi sebenarnya prosedur neh hanya memakan masa kurang dari 5 minit untuk siap..haa..mencabar kan?? okeh. now video yang kitorang shoot untuk presentation neh dalam proses akhir dah. editor kitorang tengah berhempas pulas supaya length video tuh dapat capai setengah jam ! huh ! 
okeh, lagi best dalam video neh, saya pun berlakon tau ! haha...okeh..sapa cakap berlakon tuh senang? mak aih ! jenuh shoot benda yang sama berkali-kali.. well, director, jangan marah ea. saya neh tak pandai berlakon. well, bukan saya yang angkat tangan mintak jadi pelakon kan..haha..okeh..sudah sudah.. kena pegi kelas lagi neh. buat aktiviti sendiri. okeh, itu sangat best ! haha.. 
okeh, lagi satu benda nak share, seramai 70 orang batch saya akan naik pentas untuk menerima sijil Anugerah Dekan. sangat memBANGGAkan ! ehem, 70 daripada 98 orang okeh. saya neh tak masuk sebab exam pun buleh  sambil lewa lagi tapi saya tetap lulus . tapi congrates to you all girls ! i'm happy for u ! 
okeh.babai ! 

hah. ada ala ala doktor tak??well, sebelah tuh boipren saya, micheal..haha..

productian team ! tapi tak semua yang ada dalam gambar

neh ? well mekap tajaan dari kawan- kawan. 


You Might Also Like

0 comments