aku maafkan kamu..

11:23 PM

Assalamualaikum
 Just share 1 benda yang agak kurang menarik , tapi mungkin boleh menarik perhatian bakal peguam yang ada..haha..okeh perasan. Saya nak kongsi satu benda yang agak kurang sedap didengar, tapi PERLU dipublishkan agar orang tuh tahu sebab saya tau dya akan singgah ke belog ini.
Macam neh cerita dya, petang tadi adik saya call mintak saya online cepat2 sebab ada hal..tapi takdapat sebab tengah keluar jenjalan dengan kawan kan..
Lepas tuh dah balik ke asrama, tanya dekat adik sebab dya suruh online, then dya bagitau ada seorang budak neh telah mengaibkan dyad an kami sekeluarga kiranya ..sebab si blogger tuh telah menyumpah dengan kata-kata kesat terhadap saya dan keluarga..okeh,fine..mungkin sebab masih mentah walaupun bakal menjadi doktor..uhuk..terbatuk sekejap...BAKAL DOKTOR telah memfitnah adik saya..agak tidak logic disitu..then saya terus pegi tengok blog si blogger itu la kan.. segala caci maki dya tuh buat saya tersentap sedikit..
Then, terus tanya pendapat dekat kawan2 mukabuku,. Then, beberapa respon yang mungkin boleh difikirkan oleh si blogger itu kalau nak memalukan kami lagi la.. oh, dya cakap dya tak takut..lepas tuh dya ada cakap akan aim adik saya sampai mati.. agak-agak, ayat macam tuh boleh masuk dalam kes ugutan kan?

Okeh, dah cukup saya berkata- kata. Biarkan gambar neh pulak yang berkata- kata okeh..













 err, nama yang saya bagi kabur tuh sebab nak protect orang yang komen..kot-kot la ada pulak yang stalk pengkomen terhebat kan...haha..

well, aku maafkan kamu walaupun kamu agak kasar..
p/s : malas mau printscreen apa dosa yang dya buat ...adik farah syuhada, cepat matangkan diri sebelum tindakan seterusnya saya buat...


You Might Also Like

0 comments