welcome home 2012 !

11:55 PM


Assalamualaikum !
Yeah, saya tau tak lama lagik tahun baru kan ? eh, xtak sampai setengah jam dah neh. So saya nak hapdate untuk entry yang terakhir di tahun 2011 neh. Tahun yang pergi takkan kembali jugak kan ! so, haruslah saya menghapdate sebanyak yang boleh. Okeh, kalau cakap nak hapdate 10 entry dalam 10 minit, agak nampak penipuannya disitu kan ! haha..okeh..tahun depan a.k.a esok dah masuk 2012 kan..yeyeh ! nak masuk tahun baru ! well, semua orang hapdate dekat mukabuku tuh pasal azam yang tercapai dan tidak tercapai tahun 2011 kan ! eh, ada jugak yang hapdate azam tahun depan ! so, haruslah saya tidak ketinggalan !
::2011::
Tahun neh azam saya à errr, saya tak ingat suda apa azam saya tahun neh. Em, mungkin tak tercapai la tuh kan...eh, ada jugak yang tercapai agaknya..okeh, jangan keliru dengan apa yang anda baca tuh ye..sila baca pelan2 sehingga anda faham ..muehehe..

::2012::
Okeh .. azam tahun depan, nak study betul2 dah..sebab tahun depan hanya tinggal setengah tahun lagi nak study ! yess!! Nak abes study sudah ! bukankah itu menggembirakan?! Ya ! sangat menggembirakan ! lepas tuh dah buleh kerja ! taksabar nak keja ! nak jadi pekerja yang baik ! à okeh, itu azam saya...
Lepas tuh, kalau buleh, nak jadi milik orang cepat...ehem..ya, encik boipren, jangan buatbuat taktau okeh ! saya tunggu awak ! lepas neh awak dah start keja dekat kapal tuh, so, saya akan tunggu awak ! kita nak jadi milik awak..(okeh, jangan mengutuk ! )
Err..agaknya azam saya yang sebenar, nak improve diri menjadi yang baik..kalau dah baik, nak jadi yang terbaik pulak..dah jadik yang terbaik, insyaAllah, akan jadi lebih terbaik ! insyaAllah...sapa yang baca neh, silalah aminkan azam saya neh ea...okeh...
Saya akhiri entry tahun 2011 neh dengan ucapan :: selamat tinggal 2011 ! awak dah buatkan tahun neh bermakna dekat saya ! saya kenal lebih banyak orang yang mengalami nasib seperti saya neh..terima kasih ! i will miss u until i die...sob3...(lap airmata).. welcome home 2012 ! 

You Might Also Like

0 comments