orang yang mulut puaka macam neh patutnya kena bagi matapelajaran SIVIK sikit !

12:04 AM


assalamualaikum. 
okeh , entry sekarang neh dalam keadaan marah. of course aku marah ! (kan dah terkeluar 'aku2' neh). aku marah neh pun bersebab jugak tau tak ?! ingat entry pasal adik aku dihanjengkan orang tuh? ini sebenarnya nak tambah lagi laa...well, ramai jugak yang dengki adik kau neh. pasaipa pun aku taktau. huh ! dasar orang pendengki memang macam tuh ! kalau seorang yang buat entry panas pasal adik aku tuh, mungkin buleh terima akal lagi kan? tapi kalau dah TIGA orang BUDAK perempuan yang buat entry panas pasal adik aku, agak-agak logik tak?? adik aku tuh bukanlah artis pun !nak heboh pasaipa?? takkan sebab laki kot nak tarik-tarik rambut..err..mungkin tudung ?? ! well, adik aku memang TAK pakai tudung ! tapi itu dulu. now dah pakai tudung pun. gambar yang tak pakai tudung SEMUA dya dah delete. yang mulut-mulut PUAKA neh pulak siap kopipes gambar adik kau yang TAK PAKAI TUDUNG tuh ! weih, ADIK , apa masalah ko ea?? kalau kau setakat kawan kepada yang menentang adik kau, neh aku KAKAK dya nak bela adik aku ! eh, memang S***LA ! haaa..kan, dah terkeluar lagi. nasib aku censored ! 
yang perempuan ex gelpren boipren adik aku neh sekarang tengah sambung study jadi DOKTOR ..tapi hotak macam budak kecik  ! huh ! tak padan dengan akal ! buat entry pasal adik aku suka-suki gelar adik aku neh slut,whore,prostitute ! aduih ! tolong sikit ea..mak aku BUKAN pelacur ! mak aku dah cukup didik kami dengan hantar kami ke SEKOLAH AGAMA ! takda maknanya jadi pelacur ko tau! kalau kisah dah habis dengan exboipren ko dulu, apasal nak menyalak lagi?? kan dah tak chantek perangai macam tuh ! ish  ! teruk ! 
yang adik perempuan neh pulak, hamboih..kemain lagi ko eak cakap adik aku macam - macam ! dah kakak kau BAHAGIA dengan boipren kesayangan dya tuh, apahal kau nak menyampuk lagi?? neh la...saja nak cari cerita PANAS agaknya..sebab dah kehabisan cerita kan ! ah, sudah ! 
neh yang last neh, dah penah aku nasihat, cakap aku neh stalker. eh, tolong sikit ea??nak stalk kau??kalau kau tak buat entry panas siap gelar adik aku tuh B.I.T.C.H., takdenya aku nak kacau blog kau sana ! perempuan perasan bagusla tuh ! siap amik gambar dengan jari terkangkang dekat dengan mulut ! tau tak apa erti dya tuh?? kalau tak tau, pm saya tanya apa maksud. kang aku cakap public, kutuk aku pulak kan ! ah, D**N ! aku tak suka nak masuk campur sebenarnya. tapi 3 ORANG BUDAK PEREMPUAN neh dah buat aku MARAH ! agakla sikit kan kalau nak membuat entry tuh, biarlah orang kenal kita dengan entry yang bagus, bukan entry yang nak memburukkan nama orang ! dan dan adik aku dapat pahala. agaknya karang KEPANDAIAN korang tuh pindah dekat adik kau..masa tuh baru kau tau makna pembalasan. eh, tolonglah adik ea. jangan nak malukan orang ! cakap pasal diri sendiri sudahla..takpayah nak masuk campur hal orang .(aku bersebab jugak nak masuk campur sebab korang yang mula dulu !)





yang neh exgelpren boipren adik aku

yang neh pulak kawan baik a.k.a BFF dya tuh



yang neh adik dya..hamboih..galak ea??

patutnya korang neh kena belajar SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN dulu tau ! takpayah nak jadi HOT dengan caera yang buruk ! takkan orang nak kenal korang neh dengan cara yang BURUK kan ? 


wassalam...

You Might Also Like

1 comments