yes ! dia dah lulus ORAL !

11:33 PM


Assalamualaikum~
Nak hapdate cerita yang tertinggal neh..
Err...sorry encik kapal ! tak sengaja ...keh3...
Tersibuk sekejap ...
Okeh, macam tajuk di atas tuh, encik kapal saya dah LULUS untuk ORAL dia !
Alhamdulillah ~~
Tak sia- sia saya berkorban tak called dya ketika dia sibuk study...ececeh...
Okeh..saya mengada ! so what???haha...
Encik kapal saya memang study hard untuk exam neh ! dan sekarang dah PASS pun ! tinggal duduk jadi gegurl kejap dekat rumah sebelum menanti hari konvonya tuh...
Lepas dah konvo, bila- bila masa saja encik kapal akan dipanggil untuk sign on.
Well, masa tuh mesty ada yang akan buat drama air mata..haha..not me ! err..yeah, it’s me..
Sobsobsob...sekarang dah start sedih pulak.. detik dya nak sign on tuh semakin terasa.. dah rasa berat nak lepaskan dya pegi keja di lautan sana. Takpa, tabahkan hati Nurul !  itu pilihan kerjaya dya ! saya mesti SOKONG !
Karang dya dah sign on, mesti akan dapat balik *surat cinta* macam dulu-dulu tuh..hmm..sangat merindukan AMOS..

Encik kapal ! karang sudah atas kapal tuh, jangan lupa kirim *surat cinta* macam dulu-dulu ea !
=.=’
Err...sekarang sudah masa tidur ! kena tidur pulak ! esok ada practical to set branula pulak ! pergh ! besh ! nak cucuk dekat tangan kawan puas-puas ! haha...okeh babai !!

You Might Also Like

0 comments