sayang, terima kasih !

7:49 PM


Assalamualaikum !
Hari neh baru terpikir hapdate ini belog...err..malas hapdate kalau duduk dekat hostel, sebab line pun ciput-ciput kan...
Well, entry neh ditujukan khas untuk chenta hati saya tuh, ehem..encik kapal a.k.a. Mr Eim...ehem.take note pelis sir !
   Dear, terima kasih ea sebab faham dengan saya yang panas baran neh..ya, saya tau kadang – kadang saya marah tak tentu pasal an..saya sedar dear..tapi perasaan tuh kadang- kadang tak boleh nak kawal dah...bila saya marah, awak diam bagi saya cool kan . tak penah nak letak call tuh..err..ada jugakla awak buat macam tuh bila awak sendiri tak boleh nak tahan perangai saya kan ! saya tau awak kadang – kadang terasa hati sangat- sangat dekat saya..mintak mahap ye !
   Lagi, selalu kalau awak ajak dating dekat phone atau ym tuh, saya buat muka masam kan? Bukan saya tak suaka atau benci, tapi kadang- kadang saya penat sangat. Nak melawak pun dah tak larat. Ini bukan alasan , tapi ini benda yang betul. Kadang – kadang tuh bila awak dah off, baru teringat nak muhasabah diri ..”err, aku dah buat jahat dengan dia tadi”..selalu macam tuh la...sebab tuh lepas awak off saya selalu call..betul kan?? Kadang kalau saya marah, awak siap bergurau lagi kan? Awak selalu tanya kenapa saya sekarang neh sangat moody ..walaupun itu sebahagian tanda PMS, tapi kadang tuh saya marah awak tak bertempat dan tak bersebab kan?? Macam semalam, awak cakap dekat saya, kalau selalu marah, nanti dapat HPT...okeh, saya mengaku saya sangat kuat marah..lepas tuh awak cakap lagi, kalau saya selalu marah- marah awak sedang bergurau, “nanti, kalau saya dah takda, awak akan rindu suara saya, setiap masa awak akan dengar recording suara saya lepas tuh kan..kalau saya balik, mungkin boleh la..kalau saya selama-lamanya tak balik, macam mana?? Awak akan menangis sebab rindu dekat saya”,
   Kata- kata awak masa  tuh buatkan saya sedar yang saya neh panas baran dan kuat marah tak tentu pasal kan?  Awak, mintak mahap yer !
   Saya pernah mintak awak cari orang yang lebih baik dari saya, sebab saya neh sangat banyak kekurangan dan tak mampu bahagiakan awak. Lepas tuh awak pulak marah saya dan selalu tanya saya kenapa saya sellau mintak awak buat macam tuh. Awak, saya bukannya ada lelaki lain atau whatsoever.. tapi kadang- kadang tuh saya takut awak akan  bosan dengan perangai saya yang kuat marah neh...ayat yang paling mengharukan saya bila awak cakap “ma marahla, makilah papa, tapi pa tetap sayangkan mama”,
   Ya, saya akui saya jugak sayangkan awak sangat-sangat. Tapi kadang-kadang perasaan insecure tuh tetap ada kan? Mintak mahap lagi yer...SAYA SAYANG AWAK dan TERIMA KASIH AWAK !

p/s : sepatutnya tajuk neh macam neh à awak, minta maaf ya ! keh3...

terima kasih sebab selalu ada untuk saya ! 

You Might Also Like

0 comments