insyaAllah, saya akan ke sana jugak..

7:09 PM


assalamualaikum ! 
berita hari neh buatkan saya sedikit tersenyum.. macam neh.. ^_____________^
panjang kan? 
sebenarnya berita tuh pasal tarikh konvo encik kapal saya yang bertembung dengan tarikh exam midsem saya nanti..
tadi petang takwim exam dah keluar, dan berita paling menggembirakan, tarikh 24 mac tuh saya masih free ! alhamdulillah..harap-harap masa tuh nanti,tempoh praktikal kitorang pun dibekukan sekejap sampai hari lepas exam ..sangat berharap. ..encik kapal pun sudah tersenyum bila saya bagitau benda neh.muehehe..mestilah dya senyum kan, konvo dia, kita nak datang..
encik kapal, saya tak janji ea, tapi saya akan cuba supaya saya dapat jumpa awak mungkin untuk terakhir kalinya tahun neh sebab lepas neh awak dah sign on kan ! masa awak sign on tuh, mesti saya  rindukan awak sangat-sangat...uwaaa...ehemmm..ada lagi 3 bulan kan ! anggaplah 3 bulan tuh lama lagi...*tenangkan hati sendiri*
okeh.. sekarang tengah godek-godek tiket flight dari SABAH ke KUALA LUMPUR ! doakan saya dapat pergi konvo dya ea ! okehbai !

You Might Also Like

0 comments