oh, sungguh tak sangka !

1:10 PM


assalamualaikum ! 
well , nak kongsi sedikit berita gembira ! 
yuhuu ! sapa yang ada dalam friend list dalam muka buku saya tuh, mesti dah tau kan berita gembira tuh ! 
*senyum sampai telinga*
ok, untuk pengetahuan semua, saya pun dapat jadi best student semester lepas ! fuh, hati memang gembira sangat ! mungkin pointer yang saya dapat tuh agak sedikit rendah, tapi bersyukur jugaklah sebab dapat termasuk dalam Dean List semester lepas ! 
this is my first time ! so, haruslah gembira kan ! cewahh...
oh, sebelum terlupa, actually hanya 69 orang student yang dapat anugerah cemerlang bagi batch kami. bukan 70 orang macam yang saya bagitau dekat entry lepas. tapi, still happy yang teramat jugaklah ! 
mak saya, terima kasih sebab tak pernah putus asa percaya saya boleh lakukan yang terbaik dalam pelajaran saya.
ayah saya, terima kasih jugak sebab selalu bagi duit belanja dan saya dah buktikan bahawa saya boleh termasuk dalam Dean List tuh...hehe
boipren saya, terima kasih sebab cabar saya. pointer kita sama kan?! mungkin itu pun jodoh jugak. 
keluarga saya, terima kasih sebab masih terus berdiri untuk menyokong saya.
kawan saya, terima kasih kawan. kita sudah lakukan yang terbaik, dan inilah hasilnya. tahniah untuk kamu jugak ! 
kepada diri sendiri, harap ini bukan yang terakhir okeh ! 

ok, nak tengok presentation lagi. babai !






You Might Also Like

1 comments