rahsia mendapatkan pembaca dari UK.

12:17 PM


Assalamualaikum.

  Wah, untungla saya sebab dapat reader jauh di UK tuh..hee.. Apa rahsianya?
Okeh-okeh. Itu sebenarnya encik boipren saya yang dah sign off di UK tuh. Dia tak tau yang saya tau dia tengah baca belog saya. Tapi dia kantoi lepas saya tunjuk stastik belog saya neh.

  Ya la,mana ada ‘omputih’ yang reti baca belog dengan bahasa serabai neh kan? Haruslah encik boipren saya yang membaca selepas 4 bulan 3 minggu tak tengok belog saya neh.

  Dulu masa dia sign on, header belog saya bukanlah yang ini. Lepas tuh bila dia balik, header belog dah bertukar. Entahlah kalau dia perasan. Tapi rasanya, belum perasan lagi.muahaha.

  Sekarang dah pukul 12 tengah hari. Daaaaannnn, tinggal beberapa jam lagi sebelum encik boipren saya menjejakkan kembali kakinya ke bumi Malaysia neh! huh, saya pulak yang eksaited lebih.Lepas neh takda la lagi reader jauh-jauh dari sana.  Muahaha. Haruslah saya yang eksaited lebih kan. Sebab 4 bulan tuh tak dapat nengok dia, tak dapat nak gadoh dengan dia. Hehe.part gadoh selalu tuh yang saya rindu sebenarnya. Tapi bukanlah gadoh sampai tahap gangster tuh. Cukup gadoh-gadoh manja *gedikgedik*.

   Tapi sebenarnya, 4 bulan neh adalah tempoh yang amat singkat dia onboard. Selalunya 6 bulan dan keatas. *walhal baru 2 kali kena tinggal!* tapi, saya kena bersedia ditinggalkan lama lepas neh pulak. Okeh. Bab ditinggalkan tuh, tak mau la masuk dalam topic neh. orang tengah bergembira sebab menanti kepulangan wajah kesayangan hamba nehh..haha..

  Sebelum terlupa, encik boipren saya dah lulus interview naik pangkatnya tuh. CONGRATULATIONS boboi..nanti gegurl bagi hadiah eh. Tunggu gegurl keja dulu..haha.ada yang nak termuntah ka?tolong sediakan plastic beg untuk tadah muntah kalau macam tuh ya.

  Okehla, dah mengarut lebih dari yang patut. Akhir sekali, WELCOME HOME ENCIK IQBAL! I tak sabar nak mengadu domba bebanyak dengan kamu. 

You Might Also Like

1 comments