confirmed already. yeyeh!

3:55 PM


Assalamualaikum .

  Pagi tadi, dapat emel lagi dari yang tercinta.hehe.
Lepas tuh, baca emel encik kapal dengan mata palak-palak  lagi. Lepas tuh mata terbuntang luas lepas baca emel dari encik kapal. He’s going home ! akhirnya lepas minggu neh dipeningkan oleh encik kapal sendiri, hari neh dah keluar list offsigner yang terbaru. *lompat bintang *

  Kapal encik boipren tengah onboard sekarang neh akan masuk ke pelabuhan Milford Haven mungkin 14 atau 15 september neh. so, samada 14 atau 15 la encik kapal akan sign off! Ha, ambik kau! Termakbul jugak doaku..haha..perasan betul!

  Okeh, tapi flight encik boipren saya pulak lambat . 17 September neh baru berlepas dari Heathrow Airport. Encik kapal akan ada masa tambahan 2 hari untuk melancong di London pulak kali neh.alahai.seronoknya dia. Baru tadi, encik kapal emel lagi, mintak saya tolong carikan senarai hotel atau motel yang murah . menurut encik kapal, dorang kena tanggung sendiri. Tapi semua tuh belum confirm lagi la. Harap-harap pihak Office la yang akan tanggung. Tuhla. Sapa suruh bagi tiket flight lambat sampai 2 hari kan. Okeh. Takmau cakap lagi pasal hotel neh. heee..

  Sekarang tengah berdebar-debar menanti kepulangan encik boipren.tapi malangnya, saya tak dapat nak sambut dia kat KLIA nanti. Sebab saya neh nun jauh di Sabah neh ha. Cuma, saya tetap berdebar sebab walaupun jauh, tapi rutin kitorang bakal bermula sekali lagi. ( phone calling 24h, on9 sesama semua). Nak tebus balik masa yang kitorang hilang dulu sebab encik kapal rushing sign on hari tuh.

  Okehla. Dah banyak cakap dah saya neh. kena cek lagi harga- harga tempat penginapan encik kapal nanti.al-maklumla, encik boipren kan atas kapal lagi. Mana dapat line tenet lagi.muehehe..
Okeh. Wassalam,.

You Might Also Like

0 comments