ehem. saya mak orang tau !

11:55 PM


assalamualaikum

  Ehm, hangat betul tajuk entry tuh. Okehla. Saya tak kawen lagi. Macam mana pulak boleh ada anak kann. Okehla. Macam neh ceritanya.

  Hari tuh dah plan dengan kawan nak pegi lepak-lepak kat bandar kejap. Sebab kitorang dah lama tak 'dating' sama-sama dengan kawan baik saya neh. owh, kawan baik saya neh dah jadi mak orang tau. Siap ada 2 anak lagi. jodoh dorang sampai awal. Jodoh saya tak sampai lagi.Haruslah bersabar kan.

  Okeh. dipendekkan cerita, kawan saya neh bawak anak dia seorang.Sebab tak larat nak bawak dua sekali anak yang aktif neh. owh. lagi satu fakta. Kawan saya kawen dengan chinese, dan anak dia sebijik ikut muka bapa dia tau. Mak dia xda muka chinese pun.

  So, masa kitorang jalan neh, anak dia nak sangat makan burger kat stall yang jual burger. then, saya neh dengan baik hatinya belanja anak dia.eeee..Geram + suka dengan budak macam neh.hee. Lepas tuh, saya layan semua karenah budak tuh. Siap tanya macam neh.

''hardy nak burger apa? nak letak sayur tak? nak letak sos apa? nak pedas tak? 

okeh.Memang soalan keibuan terserlah disitu kan.muehehe... Lepas tuh, boleh pulak owner stall tuh tanya.
" anak awak ea"

  Gulp. tertelan air liur sekejap. haha! okeh. Saya tau kenapa dia tanya soalan macam tuh sedangkan mak kandung budak tuh ada betul-betul di sebelah saya. Sebab budak tuh sama sepetnya dengan saya. Dan sama cerahnya dengan saya. bhahaha.. Memang saya jawabla 

"tak! bukan anak saya neh. neh mak kandung dia kat sebelah."

  Lepas tuh owner tuh senyum-senyum sambil bagitau saya dengan budak hardy tuh hampir sama. Heee.. Okehla. Badan saya pun agak macam 'mak- mak' dah kan.(haa..tuhla, makan tak hengat dunia!) okehlaa.. Agaknya sampai sini saya nak ceritakan cerita yang agak panjang nehh.hee..

wassalam..

You Might Also Like

0 comments