kamu

good luck my sayang ! (:

12:08 AM


Assalamualaikum !
okeh..saya dah lama menyepikan diri...saja ambik divertional therapy kata orang..ngehehe..okeh tipu...lately banyak sangat kerja yang mengejar saya..haha..okeh, tipu lagi...sebenarnya, saya tengah on vocational posting sekarang..oh, yang tuh maksud dya, bagi student yang ambik course macam saya, kitorang kena ambik posting neh di tempat sendiri..(sepatutnya). tapi now student dah ditetapkan tempat posting oleh penyelaras...sebab, senior2 yang dulu ada yang main tipu kan, so, yang kena tempiasnya kami la...muehehe..jahat kan senior macam tuh..oekh..takamu menyimpang lagik..nak cakap dekat sayang saya neh...
 ehem..SAYANG ! GOOD LUCK FOR UR FINAL EXAM OKEH  ! dear sayang saya , belajar rajinrajin okeh...tinggal lagik 2 minggu kan ! lepas tuh ambik oral lagi Januari neh kan ! takpa, taklama lagik tuh..so, do ur best okeh ! i know u can do it dear ! i know u well(insyaAllah)...
sayang, saya tau masa kita sekarang banyak terhad kan??saya pun sibuk jugak sekarang neh..*trial exam saya lagi tinggal sebulan neh...lagi sekarang neh kita selalu gadoh kan???sebab saya sendiri yang salah ..kankankan???ngehehe..okeh,,,saya xbuat lagik macam tuh okeh...*janjiangkattangantinggi...
 dear, jawab exam nanty jawab dengan betol dan yakin okeh ! jadi kamu takrasamenyesal...saya tau kamu buleh buat..kamu kan master of nautical study ! cewah...puji boipren sendiri..muahaha...*sapa lagi nak puji kalau bukan saya kan ! hehee...okeh..entry penuh perasan neh tamat disini...
ilurveusayang!
okehbai ! err..wassalam...sadaqallahulazim...

You Might Also Like

0 comments