rindu nak menconteng neh !

5:56 PM


Assalamualaikum ! hye ! apa khabar??cewah..tanyatanya khabar macam retis(artis)..muehehe...okeh..saya sebenarnya da rindu nak pi menconteng dekat belog saya neh...okeh...da rindu sangatsangat...well, saya tengah sibukkeja sekarang  neh...tapi now da cuti la...cuti pun taklama...just 2 weeks.. tapi bersyukurla kan..muehehe...
banyak sangat benda saya nak share dekat belog neh, tapi belum ada masa yang sesuai...kalau masa dah sesuai, line pulak problem...okeh, sebenarnya tuh alasan paling kukuh kenapa saya jarang hapdate ini belog kuno....well, line dekat hostel tuh, burung gagak pun boleh gelakgelak sambil tergolek tau ! line sangat lembap ! ini semua sebab DiGi punya pasalla ! masa promote dulu, line laju takhingat ! bila dah ramai orang guna, masa tuh pulak lembap semacam ! hadoihh...kalau setakat line yang ada GPRS tuh, apa sangatla kan???nak upload gambar pun , kena tunggu berjam2 baru siap...tuh pun nasibla kalau dapat...kadang tuh langsung takboleh ! haduish ! okeh..itu luahan hati saya kepada DiGi ..harapharap ada jugak CEO DiGi yang tengok neh, pastuh prihatin terhadap masalah saya..muehehe...okeh..itu anganangan yang melampau kan ! 
sepanjang cuti 2 minggu neh, saya akan hapdate jugak la belog tercinta saya neh..well, sebab kalau dekat asrama, sibuk nak study kan..(ya la sangat ! )
okeh ! babai ! kang nak hapdate banyakbanyak lagi !

You Might Also Like

0 comments