kamu

today is the day ! hepi 1st anniversary sayang !

12:30 AM



Assalamualaikum !
Well ..hari neh nak kongsi rahsia 22 DISEMBER neh...tarikh neh merupakan tarikh keramat bagi saya dan encik boipren...well, tarikh neh bukanla tarikh anniversary relationship kitorang...but, tarikh neh merupakan tarikh our 1st dating and meeting...saya dan encik boipren bercinta dari laman sesawang..(cewah..hahaha..)okeh..kitorang kenal dari mukabuku dan bercinta melalu YM tuh...so, kitorang memang takpenah jumpa face to face..well, masa tuh cara kitorang just videocall 3G tuh dan MMS okeh...lagipun masa tuh encik boipren tengah practical naik kapal kan...PUTERI FIRUS SATU , terima kasih sebab jaga encik boipren saya baikbaik..okeh..tersimpang dari haluan sebenar sudaaa~~
Well,kitorang jumpa pukul 9 lebih macam tuh..dan kitorang jumpa di stesen KTMB ALOR SETAR masa tuh..muehehe...well, ini bukanla perjumpaan yang tidak disengajakan, tapi telah pun dirancang...neves tuh memang takpayah cakaplaa kannn....memang neves start dari malam tuh lagik..muehehe...saya tak lena tido tunggu encik boipren selamat sampai ke ALOR SETAR tuh..hehe...
Dupdapdupdap masa tunggu encik chenta keluar dari stesen masa tuh..well, saya tak expect tinggi encik boipren saya tuh...tapi dah jumpa, baru saya tau saya neh PENDEK..haha..okeh..itu normal..muehehe...
1st time jumpa tuh, memang agak terkedu disitu...kitorang just senyum sesame sendiri dan macam bukan diri sendir ya...biasala kan..1st time jumpa tuh memang neves tahap gaban laa..but, kitorang try sesuaikan diri secepat mungkin jugak...dah tuh, saya bawak encik chenta teros pegi ke rumah nenek saya yang memang sedang menanti ..muehehe...sori ea tok....well, kitorang memang xpenah expect kitorang akan jumpa, but , selepas 9 bulan bercinta dengan jarak yang agak jauh, kitorang bertemu jugak atas izin ALLAH...terima kasih ALLAH....
Kepada encik chenta, hepi 1st anniversary on our 1st meeting and dating ! hope we will celebrate this anniversary every years ..1 year 9 month with u is the sweetest moment i’ve ever had ! i love u so much ! 

well..ini gambar pertama kitorang..agak buruk disitu ya..tapi ini kenangan pertama kitorang okeh ! 

neh dah sampai rumah tok..amik pixca lagik..encik boipren suda cuak masa neh...haha...

yang neh otw ke pahang pulak..nak jumpa bakal mertua..muehehe...

okeh..yang neh iklan...kitorang dapat sponsor cake neh dari kakak sepupu encik chenta..shuweet kannn....

You Might Also Like

1 comments