hari neh da terlebih rajin pulak !

8:39 PM


assalamualaikum !
hye semua ! hari neh saya dah terlebih rajin pulak ea...saya neh malas orangnya..(haha..xmalu mengaku ! )
hari neh agaknya saya tibatiba rajin pulaks! tibatiba pegi kemas rumah pulak kan..mengelap segala habuk pegi tukar langsir bilik, decorate bilik..fuiyooo!! rajin kan ! haha..okeh perasan...rajin saya neh sebenarnya bersebab ...sebab dya tuh SEBAB SESB sandakan neh buat hal laaa....ada pulak blackout dari pagi sampai petang ! panas tau tak?haiyak ! mau ja pegi karate tuh SESB...hadoii..takdak angin takdak ribut buleh pulak bagi off letrik orang..apa ingat kitorang tak bayar ea???ish...
ehm..okeh ..termarah sudaaa...cewahh..ayat gediks pulak yang keluar kan ! errr...sorry...
okeh ..suda siap saya menconteng hari neh..babai !!

You Might Also Like

0 comments