yeah ! sudah tukar 'kepala' lagi !

11:35 PM

assalamualaikum ! 
apa khabar???hoyeah ! sekarang sudah tukar itu kepala lagik ! wth???tuh yang dekat atas tuh ! saya dah tukar ! nampak tak?nampak tak? okeh...memang tak lawa...sebab tuh pun dah berjamjam duduk mengadap lappy neh baru siap yang ciput itu...miahaha...okeh,..saya budak baru belajar ! so, memang tak lawa laa...saya tak berbakat, sebab tuh lambat..ngeh3..okeh..sudah siap hapdate untuk hari ini ! kepada dearie Muhammad Iqbal Amir ku yang tersayang, sila jawab exam anda dengan betul betul..kalau tak tau jawapan tuh , sila seru nama saya sepuluh kali, confirm saya datang bawak tukul pi ketuk kepala awak bagi ingat balik..haha..kejam! okeh..sori dear..guraugurau di tengah malam kan ! hehe...ok  babai !!

You Might Also Like

0 comments