kalau adik korang diHANJENGkan oleh orang, apa PERASAAN korang ea??

1:58 AM


Assalamualaikum ! okeh, entry kali neh just nak kongsi keHANGINAN yang takseberapa
Saya nak lepas geram sedikit buleh kan??okeh, cerita dya macam neh, adik ai yang dekat shah alam tuh meset bagitau suh delete la belog dya,well sebab ada budak perempuan yang mengHANJENG dekat dya laa...amboi..sebenarya ai tak kisah pun, well, itu masalah adik ai la kan sepatutnya..but, when i curicuri baca belog budak yang tengah mengHANJENGkan adik ain neh, menyirap macam air sirap pulak ea darah ai..
Banyak benda yang dya pegi HANJENGHANJENGkan adik ai neh..well, ai tau la budak tuh just nak backup kan kawan dya yang sorang lagi tuh a.k.a. exgelpren boipren adik ai..okeh, itu sangat rumit...
Tapi bahasa budak tuh sangatla tak masuk ajar ye dak?? Kalau pun adik ai yang tengah gadoh dengan exgelpren boipren dya, buat apa nak menyampuk kan???yang exgelpren neh kawan dya, bukan dya, tapi yang melebih tuh pulak, ish, melampau sangat ea..kan! da terkeluar marah aku neh ! ish! Hadoih. Pelik betei r zaman sekarang neh..pasal lelaki pun nak gadoh lagi ka???please la membesar sedikit adik oi...yang dah lepas tuh, dah laa....yang nak kutukkutuk adik aku neh apahal??setiap ciptaan tuhan tuh terbaik punya..yang nak kutuk adik aku pendek neh apa hal? Dah keturunan sabahan agak comel sedikit...yang nak marah apahal??owh, lagi satu, adik aku tuh tak merampas okeh ! dah kawan kau tinggalkan dya, baru jumpa adik aku neh..setakat istilah ‘BEKAS’ tuh, kenapa???kawan ko pun tuh ‘BEKAS’ jugak kan..2x5 la korang tuh..ish...kalau la aku neh jahat kan, aku bagi letak link ko biar bagi top di alam maya neh, tapi hati masih baik lagi...cewah !
Okeh, entry penuh perasaan kali neh dah siap..dah habes marah pun ..haha...saja takbagi entry panjang2 sebab takot ada yang muntah !
Well, ai neh tak suka tau adik ai diHANJENGHANJENGkan oleh orang, biarpun adik ai sangatla berdikari, harusla ai menjalankan tanggungjawab ye dak???

Okeh,Assalamualaikum ! 

You Might Also Like

0 comments