berat mata memandang, berat lagi bahu memikul

4:41 PM


Assalamualaikum.
Saya masih lagi dalam keadaan yang terkejut pasal kisah sedih Bunga Alpinia tuh.
Tadi baru godek- godek kejap kat wall KPM. Dorang invite adik cadet Nazrin yang masih hilang untuk masuk dalam group tuh.
Lepas tuh adik dya komen kat satu post tuh. Start baca komen adik dya, airmata saya dah jadi murah sangat-sangat.
Tersentuh dengan apa yang saya baca tuh. Memang sampai sekarang airmata dah xberenti nak mengalir. Hebat sungguh ujian Allah di Bulan penuh keberkatan neh.
Buat masa sekarang, update daripada KPM, satu lagi mayat dah ditemui tapi belum dapat dikenalpasti. Lepas post mortem, baru tahu jasad siapa tuh.
Cuma berharap sangat dan tak berhenti berdoa, semoga masih ada lagi sinar untuk semua.
Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Harap- harap semua ahli keluarga mangsa sentiasa redha dengan ketentuan Ilahi.
Cuma yang pasti, saya sendiri tak dapat bayangkan kalau situasi neh jadi pada saya. Tak sanggup nak bayangkan.
Sedih Cuma Allah yang tahu. Makin panjang saya taip, makan meleleh air mata saya .
Okbai. 





                            








ps: post ini akan didelete sekiranya ada permintaan dari mana-mana reader. dan, semua neh adalah copyright KPM.


You Might Also Like

0 comments