saya

alhamdulillah, syukur lagii... (:

3:45 PM


Assalamualaikum !

   Hee..nak kongsi lagi sedikit berita gembira. Asal ada berita gembira, mesti laju-laju hapdate belog.kui3.
Ahaks.

   Eh, sebelum tuh, nak wish, SELAMAT BERPUASA, AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN.
Semoga amalan kita diterima oleh-Nya.
Okeh, sambung lagi dengan berita gembira yang saya nak share tuh.

    Semalam , ada sorang kawan dalam muka buku, merangkap junior saya masa belajar di kolej dulu.
Tiba- tiba dya buat ‘kezutan’ dengan post something dekat wall saya. Terkejut beruk baca wall post dya okeh.
Hee..
Neh ha, yang dya post tuh..




Paham tak apa yang dya post?

   Okeh, mengikut tenaga pengajar kami, Sandakan Nursing College angkat lagi gelaran pelajar terbaik seluruh Sabah. Tapi xsure lagi kalau seluruh Sabah atau dalam kolej. Hee.. Tapi syukur Alhamdulillah, saya tersenarai dalam list terbaik  which is hanya 4 orang yang terbaik daripada kolej kitorang. Alhamdulillah !

   Hee.. mula- mula saya tanya tuh sebab blur sedikit..hak3. tiba - tiba orang bagitau kann..mana la tak 'terkezut'..
Okeh, dah abes cakap..keh3.. okeh bai !

You Might Also Like

0 comments