diy hb

e-day preparation : hand bouquet

6:04 PM

Assalamualaikum readers .

      Sekarang ni dah jadi trend kalau bertunang pun perlu ada hand bouquet kan. Sebagai seorang perempuan, mestilah saya pun teringin nak ber'hand bouquet' jugak walaupun majlis tu nanti diadakan secara sederhana. Tapi tak perlulah hand bouquet yang meletops kan. Cukup yang comel ja untuk dipegang masa majlis nanti. Hikhikhik. Fyi, saya dah pun siap buat hand bouquet saya sendiri. Sebab nak berjimat dan bagi mengembangkan minda saya kan. Jadinya gigih jugakla membuat hand bouquet sendiri. 
     Saya ni budak baru belajar. Dah kira lumrahlah tu kalau kraf yang kita buat kali pertama menjadi tapi tak cantik. Kankankan. Sebab saya pun begitu. Hehehe. Nah, ini hand bouquet yang saya akan gunakan kelak. Eksklusif kononnya diletakkan dalam belog saya sekarang walaupun majlis lama lagi..hewhewhew..

yang ini, pandangan dari depan. kain yang saya pakai bukan kain satin, tapi kain entah jenis apa. ikut yang saya berkenan,

yang ni pandangan dari tepi. sengaja tak siapkan 100% sebenarnya. tunggu seminggu sebelum e-day baru tambah dengan elemen lain. hikhikhik







You Might Also Like

0 comments