dulang hantaran

11:37 PM

Assalamualaikum dearies!

           Malam ni rajin pulak saya menekan keyboard ni. Tapi saya bukanlah keyboard warrior yaa.(ok fine). Kita terus ke main point untuk cerita saya kali ni. Mukadimah tu dah tak perlu lagi.
    
         Ceritanya begini, raya ketiga arituh, bestfriend of mine punya abang nak bertunang, si kawan ni pun ajak saya tolong buatkan dulang hantaran. Tapi saya ni pulak ‘zero’ pasal hias dulang hantaran ni. Tapi atas sebab teringin men’diy” dulang hantaran saya nanti, jadinya saya praktikalkan dulu ke atas dulang hantaran abang kawan saya ni. Hasilnya , bagi saya bolehlah bagi tahap amatur ni.
        Memandangkan cuma bahan tu saja yang ada, maka kami  pun optimakan penggunaan bahan- bahan tersebut. Semua dulang ni bukanlah hasil tangan saya seorang. Tapi ada tiga kepala dan 3 pasang tangan yang buat. So, hasil setiap dulang memang agak berbeza sedikit. Tapi apa yang penting, saya dah dapat gambaran untuk dulang hantaran saya nanti. Sekurang- kurangnya nanti ada juga pengalaman yang boleh dipraktikkan untuk majlis saya, kan? Hehe.Kali ni saya cuma sempat share dua gambar ni sahaja. ini pun cukuplah kann. Okeh cukup lah saya berkata- kata. Selamat malam dearies!


yang ni sirih junjung. saya ambik gambar pun dari atas sahaja. sirih junjung ni tinggi sebenarnya. konsep? sirih junjung ni takda konsep. main belasah buat saja. yang ni pun dah cincai kata orang sebab dah mengantuk tahap tak boleh tahan nak tidur masa tu. heeee.. :)


yang ini, memang hasil dari saya, idea saya, tapi mintak tolong dengan kawan saya tu untuk gamkan bunga yang diatas tu.  p/s : jangan persoalkan kenapa manisan tu coklat Cadbury. Saya pun tak tau sebabnya..




You Might Also Like

0 comments