Bila Rinduu..

8:28 PM

Assalamualaikum dearies !

 Hari ni baru teringat nak post sesuatu di blog ni. tapi bukanlah pasal persiapan e-day mahupun wedding day.  

   Kali ni saya cuma teringin post kompilasi gambar zaman jadi jadi sudent dulu. Tiba-tiba pulak rasa rindu dengan geng sekepala, kawan se-batch dan asrama tu sendiri. Saya rasa, banyak lagi kenangan zaman kolej saya berbanding zaman sekolah, maklumlah, zaman sekolah saya tak indah seperti orang lain, tapi yang pasti, zaman kolej saya sangat indah dikelilingi semua kawan perempuan. terasa selamat disitu.. Haha. 



takda motif letak gambar ni. cuma terasa diri ni cantik pulakk...


kursus induksi 


pesta kaamatan kolej


soccer match 


and.... farewell party July 2009
ini yang paling buat saya rindu .. sobs




You Might Also Like

0 comments