mentaliti orang lelaki macam neh laaa.. =.='

1:50 PM


Assalamualaikum..
Baru hapdate hari neh sebab nak cerita pasal mentaliti orang lelaki nehh..
Saya ada 2 orang adik lelaki a.k.a. my ‘bodyguard’..
Sorang dah sekolah menengah, sorang lagi masih skeolah rendah..
Okeh, hari neh dorang tak sekolah pulak, lambat bangun ..okeh, yang masih sekolah, jangan buat pernagai lambat bangun ea!
Ceritanya macam neh, baru tadi saya mintak tolong adik laki saya yang bongsu tuh menyapu ruang tamu, sebab dorang sendiri dah semakkan ruang tamu tuh..
So, bila adik laki saya tuh menyapu, dya boleh lagi membebel macam neh 
“alah, adik kan lelaki, mana pandai nak buat keja rumah nehh..neh semua keja orang perempuan laa..”
Adoi! Ayat nak kena penampar betul kan adik lelaki saya neh.
Tuh yang saya cakap mentality lelaki neh.. dorang ingat semua keja rumah neh keja perempuan.
Heee..okeh. tapi tak semua lelaki sama kan !
Okeh babai !

You Might Also Like

0 comments