akibat bosan

12:04 AM


Assalamualaikum !
heee..update lagi tengah malam !
Fuh ! esok dah keular result LJM ! harapharap pass laa...tak dapat markah banyak pun , yang penting dah cukupcukup makan bagi saya pass pun okehlaa..hadoii..memang takbersemangat saya nehh..
Ehh..sebenarnya nak post benda neh...sebab saya tersangatla bosan duduk di rumah neh, setiap masa online, mesti buat benda neh..haha..neh tandanya saya dah bosan tahap gaban laa...


haaa...tengok tuh dah berapa banyak album untuk keja masa bosan saya..aduyaii...nak tengok pun rasa semak..err...okeh, nanti dah puas tengok tuh, ingat nak padam...jadi xberat mata tengok profile sendiri..heee....

errr...okeh.saya cuma nak post tentang neh..nak tido awal ! esok nak call office kolej tanya result LJM. doakan saya ea semua ! 
okeh babai !

You Might Also Like

0 comments