countdown time !

6:24 PM


Assalamualaikum

   Hari neh baru dapat hapdate lagi belog.
Almaklum la, minggu lepas memang saya sangat sibuk, sebab kitorang wajib hadiri kursus
induksi. Err..induksi tuh rata-rata orang tau, so,saya xpayah nak jelaskan lagi la kann..
Okeh, saya memang menghitung hari sekarang neh, tapi bukan menghitung encik kapal 
saya sign..kalau yang tuh, memang lama lagi la kannnhee..ada lagi lima bulan tunggu
encik kapal sign off..

  Lagi tinggal 3 hari saya duduk menginap di hostel dalam bilik kesayangan saya neh
Lepas neh dah keluar dah,sebab dah habes study kan..yeyeh !
Tapi, sebelum keluar dari kolej neh, memang kena exam dulu la kan, so, saya ada lagi
exam..hadoimemang spoil betul laa
Esok, exam induksi..so, tolong doakan saya okeh !
   
   Lepas tuh hari rabu neh yang penting..exam LJM ! Kalau dah pass LJM, insyaAllah akan jadi 
Jururawat Terlatih U29 sudaheee..tolong doakan saya okeh
Lepas tuh akan menghitung hari konvo pulak..hee
Okeh..setiap hari saya memang menghitung hari punn..Cuma kali neh special sikit sebab nak 
keluar dari kolej suda

  Harap-harap, pengorbanan 3 tahun neh tak sia-sia..amin..
Okeh, wassalam..

You Might Also Like

0 comments