hasil craft daripada..

6:40 PM


Assalamualaikum !
Sebab saya sudah pun jadi penganggur terhormat, maka dengan bangganya saya mencari alternative supaya tak bosan dan tak mendebabkan diri lagi..keh3..
Okehla. Malas nak cakap banyak..Cuma nak tunjukkan hasil tangan saya..ehehe..biarpun tak berapa kemas lagi, tapi okehla untuk kepuasan diri sendiri.
Owh, felt craft yang saya tunjuk neh bukan la tempahan orang , tapi saya buat atas mengisi kekosongan hati..kah3..
Okeh, sebab encik kapal pun sudah mula sail lagi, maka calling 23 jam sehari memang tak dapat..
Sekarang Cuma tunggu emel dari kapal dya pulak..hehe.. itu pun buat saya bahagia jugak ! okeh..sudah menyimpang tujuan entry saya kali neh..hehe..
Terima kasih untuk cikgu Kemahiran Hidup saya yang penat mengajar saya menjahit dulu..
Sekurang- kurangnya ilmu tuh takla berkarat kan. Sambil buat craft neh, secara tak langsung jugak memperbaiki skill menjahit saya..
Okeh jangan kutuk melebih ! memangla tak lawa. Sebab saya neh amatur saja..


You Might Also Like

0 comments