kawan

lets go party !

4:39 PM


Assalamualaikum !
Huh..hari neh baru terrupdate lagi belog neh.
Kali neh tak kongsi pasal encik chenta ..tapi pasal farewell party kitorang neh...
Hehe..okeh.semalam farewell party kitorang tuh, event dya dekat SABAH HOTEL..mewah jugaklah..
Saya jadi penyambut tetamu VVIP okeh ! tapi gambar takdaklaa...lagipun VVIP kitorang tuh timbalan pengarah kolej ja...supposed to pengarah hospital pun datang tapi terikat dengan kerja kan..so tak dapat datanglaa...ngee~~
Okeh....farewell semalam memang best ! tapi sayang, henpon saya cap ayam,tak boleh nak ambik gambar lawa-lawa..DSLR pun takda jugakk...hadoii...
Semalam kitorang amik Chinese style.. so best la kena layan kan..so kitorang sekarang tengah tunggi cd full with our pixca during farewell tuh.
So far, semalam untuk farewell party tuh semua saya kena buat persiapan untuk diri sendiri..dari makeup sampai la pakaian.saya kena buat sendiri okeh ! ingatkan nak tempah  untuk perkhidmatan makeup tuh. Tapi better buat sendiri sebab puas hati kan..erk.puas hati jugakla sebab ada pengkritik tetap a.k.a. my bff..
Kalau tak cantik, memang kena kritik kawkaw laaa...hadoii...tapi okehla macam tuh kann..hee...
Okehla..malas nak ulas lebih-lebih...
Saya upload gambar yang saya cilok dari official photographer kitorang untuk malam tuh...






neh sebelum pegi ke sabah hotell. all by myself..

neh pun bff saya jugak ! 


mekap sendiri lagi tahan dari orang yang mekap kan okeh ! 

neh dya dark purple + black..okeh..memang serabai sikit sebab saya buat semua sendiri..


yang neh dengan salah sorang bff sya..dya dapat hadiah saya..senyum memanjang ! 

masa neh food presentation. memang best okeh ! 

this is my precious JULY 2009 !




You Might Also Like

0 comments