i'll wait here until you come back to me.

8:04 PM



Assalamualaikum 
hari neh dah start exam OSCE kitorang,
so, progress well jugakla...
walaupun unexpected question yang buat saya senyum sekejap, mengeluh kejap,
tapi masih okeh jugak..
takpa, esok ada 5 stesyen yang kitorang boleh aim sudaa..hehehe..
okeh, habes sudah talk abaout exam..
life must go on kann..
*okeh, semua grammar main hentam.abeslah teacher skolah aku marah kalau dya tengok(:
sekarang neh still happy sebab encik chenta rajin update cerita dya atas kapal tuh...
sepatotnya esok kapal akan anchor 4 hari di Singapore, tapi delay pulak. takpa, encik chenta dan saya sangattt postif tau ! 
takpa, kitorang kumpul rindu banyakbanyak..nanti dah off, boleh tebus jugak kan !! hehehe..
dan lagi satu. tengah menantikan surprise dari encik chenta.
saya sendiri pun taktau lagi.
harap dapat tau surprise dya awalawal..keh3...
okeh..sementara tuh,ada lagi 5 bulan 3 minggu plusplus menantikan kepulangan encik chenta..
errr, sekarang boleh lagi kalau dya nak sail lama-lama..masa neh la menguji kesabaran kitorang kan??
hanya yang mengalami akan memahami...
cewaahh..
okeh, kena sambung study lagik malam neh..
doakan saya ! 
okehbai ! 


You Might Also Like

0 comments