kawan

here we go GALA NIGHT !

12:16 AM

Assalamualaikum !
 teringin hapdate belog sekejap sementara tunggu mail encik chenta...err..mungkin tunggu sampai esok??
takpa..itu pengorbanan kan ! 
so, share sedikit gambar dari simpanan saya untuk gala night kitorang semalam..
semalam , tadi pagi , memang takk sempat hapdate, sebab pagi tadi, ada kelas.
lepas tuh, balik dari kelas, teros tidoq tak hengat doniaa...
okeh, semalam memang meriahla. sebab kitorang terus dapat senarai dean list terus..memang bahagia laa..tapi malang, saya tak dapat pulak..mungkin sebab pointer dean list dinaikkan ke 3.67.mungkin kah sebab tuh? 
haha.tak kisahlaa..yang penting lulus exam pun dah bersyukur sangat tau ! 
okeh, mari tengok candid yang saya cilok dari kawan saya nehh...tak letak watermark, sebab bukan dari simpanan saya. ((:




yang neh cilok punya. hepi nurses day ! 
fashion show..err, tak ingat baju suku apa neh..

yang neh baju suku suluk.
yang neh, tak ingat jugakk..
neh semua contestants fashion show tuh.

yang neh, baju suku bodo, bugis..kalau salah, mahap lerrrr..

yang neh baju suku dusun , kalau tak silap laa..
                                                     
yang neh 'mama' kitorangg..

amik kau ! siap sewa band lagi tuh..

yang neh saya dengan rumate saya..

yang neh bff saya ! 


neh kitorang semua ! 

neh penari igal-igal official g2/09 ..


okeh, cukup sampai sini saya update..hehe...
mood : merindui encik chenta.. ((:

You Might Also Like

2 comments