fancy football la pulakk...

12:46 AM


Assalamualaikum !
Eh, ada fancy football la pulak kan..adoi...neh lagi game yang boleh buat saya pening sepanjang hari + muka tambah gelap...keh3..
Okeh..kolej kitorang anjurkan fancy football untuk kitorang yang bakal-bakal habes nehh..so, memang fancy football neh la game paling gila saya penah ikut..err..saya pun terpaksa sebenarnya..hahaa...
Okeh, game neh buat saya rasa kitorang neh mania..eh, bukan macam konset mania tuh okeh...means, mania dari sudut psikologi...
Sebab? Sebab kitorang memang fancy gila dengan warna2 terang and lagi dahsyat, kitorang ikut warna rumah sukan kitorang..hadoii...
Erk, nanti saya upload gambar kitorang yang mania neh , cilok dari kawan yang tolong upload dekat mukabuku tuh laa...kalau yang dari sendiri punya, memang xda sebab saya xda DSLR..keh3..okeh, gurau...=,=’

warna2 duniaaa

yang neh geng nightingale..mania!!
yang neh orem vs. rooper

neh paling comel,macam ibu hamil ! haha


neh geng henderson ! 


adoii..baru tau susah jadi keeper neh ! 

neh pemain paling hebat ! pakai skirt, tapi bagi gol 3 kali okeh !


You Might Also Like

0 comments