kurang dari sebulan lagi !

9:42 PM


Assalamualaikum
   Kurang dari sebulan lagi, dah nak exam, harap dipermudahkan laaa
Tadi petang cik penyelaras baru bagi markah result. Alhamdulillah, markah okeh laaa...tapi harap dapat buat yang terbaik lagi kan ! aminnn...
Dannn, lagi penting, kurang dari sebulan neh, encik chenta bakal naik kapal. Dengardengar, lesen kapal pun dah nak siap, so , air mata kena simpan banyakbanyak dah..err..okeh..takmau simpan banyakbanyak, takot bengkak !
   Dalam masa kurang sebulan neh la, masa-masa yang paling mencabar .  Sebab, dalam masa neh la apapun boleh jadi kan ! encik chenta mungkin akan naik kapal sebelum exam bermula. So, mesti masa tuh rasa tak kuat sangat kan ! tapi encik chenta dah pesan awal-awal, hati kena kuat. Lagipun bila dengan orang kapal, semua benda yang berlaku tuh di luar jangkaan kan. So, hati saya dah bersedia (kot). Keh3. Takpa, hati saya kuat , so mesti boleh tahan semua benda yang jadi lepas neh kan !
   Yang paling buat hati rasa berat sikit, encik chenta teringin naik kapal seri. So, kalau kapal seri neh, memang akan jalan jauh, so, peluang untuk dapat calling seminggu sekali memang agak mustahil ya. Tapi takpa , saya ada penguat semangat lagi neh ! gambar dan kenangan kitorang .hehe..
   Encik chenta, lepas neh kalau dah confirm akan on, jangan risau okeh ! saya tetap akan tunggu awak . laju- laju buat emel okeh ! takut saya rindu dekat awak sangat-sangat. Nanti kalau lambat, takdapat mengadu domba banyak-banyak lagi dekat awak..huahuahua..

You Might Also Like

0 comments