argh ! jerawat !

11:44 PM

assalamualaikum ..
nak hapdate kejap sebelum tido..
ehehe..neh nak lepas tensen sebab cik jerawat dekat hidung neh makin menjadi-jadi sekarang.
mengada betol xmau pecah.haish ! segan orang tengok tau.
haiyak ! nehla kalau orang yang jarang sangat kena jerawat yang agak besar dan mewah neh..
hadoiii...
cik jerawat, tolonglah pegi cepatcepat dari kulit saya.. malu orang tengok.kalau kena di dahi,  boleh terima pakai lagik. neh terpacak dekat hidung..sakit ! 
tadi pegi mintak ubat prescribed sendiri dari doktor pun, pharmacist tanya kegunaan ubat  tuh..yes, memang CMC tuh boleh ubat jerawat pun kan.saja buatbuat tak tau  lagi pharmacist tuh. err..pikir positif, takot saya alergik dengan antibiotik tuhla agaknya kan..jangan risau cik pharmacist, saya pernah guna sebelum neh. berenti guna pun sebab jarang sangat JERAWAT menempek dekat muka saya nehhh...
btw, berharap ada keajaiban esok, mana tau, dah hilang sekelip mata kannn..


p/s : neh sebab roommate aku la neh dok gelakkan jerawat yang menempek dekat hidung neh..=.=' 
terus rasa down...argh ! 
okeh, entry neh takdak nak tunjuk jerawat besar gedabak tuh. sekian. 

You Might Also Like

0 comments