~ convocation and him ~

12:32 AM

assalamualaikum ! 
 haip ! agak sibuk klinikal so xdapat update gambar2 konvo encik kapal neh..
so, xmau banyak cakap, meh nengok gambar konvo versi saya pulak ea..err..yang lain tuh cilok sikit dari sumbersumber yang dipercayai..keh3..







yang neh banner konvo dya..keh3..
   
hmm..what can I say?? congrates !

ehem..encik chenta saya !

yang neh dengan babah dya laa

neh mama dya pulak..


neh??adik dya..dengar2 nak jadi macam abang dya jugak((:



taraa!! neh saya dengan encik chenta ! gambar agak rosak sebab saya tunduk dan tutup mata..panas tuh ! 


neh amik dekat homestay dah..xlarat tunggu lama2..


keh3..sangat rindu dengan dya ..sobsobsob..

err..mintak mahap sikit..agak sinis senyuman dya ..but i loike ! 


cak ! senyum hepi lepas 9 bulan tak jumpa neh okeh ! 

adoii...da banyak gambar syok sendiri neh..


hmm..((:

suka senyuman dya..wah ! rinduuu!!!



neh lepas terima sijil konvo tuh ..semat kan? 


yang neh??err..ihsan dari kawankawan dya..tumpang cilok ea ~




 Okeh..dah siap gambar konvo dya..sebenarnya banyak lagi..tapi xlarat tunggu lama2 okeh..mengantok! ehm..saya tau dya tunggu entry neh keluar..keh3..awak ! tahniah ea! lepas neh dah bley bawak kapal titanic..cewaahh..
sorry sebab sangat sibuk minggu neh..neh yang 1st punya..karang kalau saya rajin, gambar detim dengan keluarga dya pulak okeh..
gudnyte ! 
wassalam..((:








You Might Also Like

0 comments