entry khas : roommate saya !

4:41 PM

assalamualaikum ! 
tajuk entry tuh macam tajuk budakbudak sekolah selalu buat kan? 
keh3..
ari neh tetiba ada mood kongsi pasal roommate saya neh..
sebelum tuh, meh imbas dulu berapa kali saya tukar roommate dan sebabsebabnya...cewaahh..
roommate saya yang 1st neh, kitorang tinggal sebilik lama jugak, sampai tahun kedua kitorang laaa..sebab tukar bilik?? bff dya nak mintak tukar..well, say consider sikit la kan, bagi dya tukar roommate. hmm...hubungan dengan exroommate yang 1st neh dulu okehla..cuma kitorang jarang borakborak..((:
yang kedua??hmm..xtau nak cakap apa...cuma masa kitorang exchange roommate dulu, ada sedikit benda kitorang perlu settle.yang selebihnya xmau cerita sebab ada yang perlu kitorang sembunyikan..keh3..
okeh, yang neh roommate yang last and the best laa...kitorang dah jadi BFF since kitorang start sem 1 lagi.mungkin sebab dolu2 kitorang jiran, and just kitorang yang junior2 di aras tuh kan, makanya, kitorang jadi kawan baik.oh, lagi satu, sebab kitorang memang faham antara 1 sama lain..hehe...
dya baik sebab kitorang dah paham perangai masing2 kan..
tapiiii...kadangkadang dya neh terlebih rajin, kadang2 rajin sangat sampai tolong bersihkan side saya neh... tengkiu roommate !  err..saya neh agak bersepah sikit okeh ! 
lagi satu, background kitorang hampir sama, so, banyak benda yang kitorang kongsi samasama...hmm..cukup setakat neh dulu.. tapi saya sangat BERTERIMA KASIH sebab ada roommate yang memahami macam neh..((:



You Might Also Like

0 comments