lebaran yang tertinggal

11:18 AM


assalamualaikum.
  
   selepas puas bercuti tanpa menimbulkan diri selama seminggu, kini saya datang! haha.
okeh. ada baaaanyak sebab kenapa saya lama tidak muncul di entry2 saya neh.

   yang pertama, mestilah sebab raya kan!
okeh.disebabkan saya neh adalah anak yang sulung dan berjantina perempuan, maka kesibukan itu sangatlah terasa. ya, memang terasa walaupun saya ada lagi 3 orang adik perempuan dan 2 orang adik lelaki.

  sebab kedua, saya rasa malassss sangat membuka laptop saya neh.
okehla. memang boleh pinjam laptop adik2 , tapi rasa malas dan agak kurang sedap menaip entry baru kalau menggunakan laptop adik saya. (haha. alasan yang tak boleh diterima akal!)

   okeh. yang ketiga, jadual raya yang sangat padat okeh! tahun neh, raya saya memang gempak .sebab tahun neh dah cipta rekod baru balik rumah dari beraya pukul 2 pagi. okeh. tapi itu nanti saya cerita di entry lain la yaaa.
dah habes agaknya alasan saya neh. 

  okehlah. raya kali neh macam biasa jugak. terasa kekurangannya sedikit. hati rasa sebak sebab keluarga saya bukan macam dulu lagi. tahun neh dah masuk tahun kedua beraya tapi ayah tak ikut beraya disebabkan kerja. begitu jugak encik kapal kesayangan saya yang masih lagi onboard.

  well, cakap pasal onboard, dah 4 bulan dan 2 hari encik kapal onboard.daaann, kemungkinan bulan yang kelima nanti dia akan sign off di bumi Malaysia jugakkk..hehe..
okehla tuh kan. cik seri angkasa baik hati sebab pulangkan encik kapal saya awal daripada tarikh asal.
alhamdulillah.
teringin renung muka encik kapal sampai koma.
muahaha.
okehla. mood saya tengah baik neh. nak sambung kemas rumah pulakkk..

You Might Also Like

0 comments