dia

berhuha-huha sesi kedua

5:31 AM


Assalamualaikum...

  Peram sehari dulu cerita neh. semalam terasa berat sikit menghapdate belognya yaa..
Okeh, macam biasala, encik kapal dah janji akan call dalam lebih kurang pukul 10 am. Kemudian saya tunggu panggilan rindu darinya.

  Tapi tak lama la kali neh berhuha-huha. Sebab kredit encik kapal masa tuh Cuma ada RM30. Bayangkan seminit panggilannya tuh bersamaan dengan RM4 .fuh ! mahal betul! Tapi takpa, sebab sayang kan.sanggup burn kredit banyak tuh. Kalau kat Malaysia neh, memang puas jugak calling guna kredit sebanyak tuh.hee..

    Okeh sambung balik cerita. Encik kapal dah bagitau confirm akan balik ke Malaysia ! hee. Mula – mula memang susah nak percaya. Sebab bulan- bulan yang lepas pun encik kapal cakap macam tuh. Tapi kali neh betul- betul confirm. Hati macam ada bunga api yang pak pak pak di udara. Haha.

  Yang paling best route dia kali neh, masuk Malaysia, dah 4 bulan dia sailing. Lepas tuh, kalau duduk kat port selama sebulan, dah masuk 5 bulan onboard. Hah! Lepas tuh, kalau sailing sebulan lagi. Dah cukup 6 bulan encik kapal onboard. Lepas 6 bulan, dah boleh kira masa untuk pulang ke pangkuan. Itu yang paling saya suka! Tunggu encik kapal balikk! Nak dating puas-puas. Dan yang paling penting, masa tuh saya jugak insyaAllah dah bekerja. Hee. Okehla. Dah cukup update kali neh. sambung bermimpi sampai ke bintang lagi. Wassalam. 



cik Seri Angkasa yang dah otw ke Sungai Udang. lagi 31 hari menanti, ((:

You Might Also Like

0 comments