2014

yeay, officially engaged !

5:26 PM

Assalamualaikum readers !
Maaflah sebab lambat betul saya mengupdate entry dalam belog ni.
Almaklumlah, dekat klinik lah baru dapat mngupdate dengan tenangnya. Masa di rumah mak haritu, nak buka belog pun takdapat!


Alhamdulillah, selesai sudah majlis pertunangan di antara saya dan encik kapal tercinta.. Lepas ni, baru saya review semua persiapan saya untuk majlis pertunangan tahun lepas. Buat masa sekarang ni saya kita cucimata dulu dengan gambar majlis pertunangan kami aritu. Tapi ni pun semua ihsan daripada sedara mara kedua belah keluarga jugak. Kalau nak mengharapkan gambar dalam henpong saya, memang tak menyempat nak ambik gambar sebenarnya. Sobs. Jadi redha sajalah yaa...





officially encik tunang dan cik tunang !


tulang belakang saya .dan terkurang si cantik dan si hensem sorang

keluarga si encik kapal. saya paling pendek yaa. 




tulang belakang kami 

adik beradik dan sepupu sepapat kitorang
yang ni, cik roommate masa student dulu dan kitorang bertunang tarikh yang sama ! 

mother in law to be dan saya yang gems tuu.. 



his whole family that attended on our e-day. thanks !

si kesayangan saya.


kononnya dicandidkan.


cerita kami sebenarnya,

si encik tunang 



terlambat beli cincin tunang


nasib baik sempat belii tau !


si kesayangan

tu si cantik manis yang hilang dalam family photo tadi. 







Disebabkan semua gambar ni ihsan daripada ahli keluarga yang datang haritu, jadi saya tak boleh nak letak watermark. Sebab bukan hasil kerja saya kan! Hehe. Nanti saya akan update review bagi baju tunang, tudung, barang hantaran, dan mini pelamin. Till then, have a good day !




You Might Also Like

2 comments