Trip to kuala lumpur

11:38 PM

Assalamualiakum dearies !
Now saya masih dalam flight yang bakal land ke KLIA 2 dalam lagi setengah jam. Tapi bila you semua bukak blog ni, maknanya saya dah selamat mendarat la tu kan. Hahaha! Ok, tak lucu.
Kembali ke fokus utama, (sebab saya buat entry kali ni). Yang ini trip saya yang ketiga ke Kuala Lumpur dalam masa 5 bulan ini. Huh. (Banyak betul ongkos yang kena pakai!) Tapi takpa, sebab saya rasa ini trip yang terakhir saya untuk tempoh 6 bulan yang akan datang. (Bulan 12 insyaAllah datang lagiiii) . Hehe. Tapi betul, insyaAllah ini mungkin trip terakhir saya datang kesini dan berjumpa encik boipren sebelum dia onboard sekali lagi, dan insyaAllah sebelum kami bertunang! Ya,BERTUNANG! InsyaAllah.
Jadi rasanya perjumpaan kali ni bukanlah suka-suka dan mood ber'vacation' sangat sebab rasanya banyak benda yang kami kena bincang dan sebagainya.
Ini pun datang sebenarnya untuk ke kenduri kahwin dia. (Yang mana pengantin lelaki tu kawan dia, pengantin perempuan tu kawan saya). Comel kan kaitan dia. Hihi..
Harap- harap kali ni plan ke kenduri kahwin ni jadi lah sebab sebelum ni pun pernah merancang untuk ke kenduri yang seakan-akan sama tapi sang pengantinnya lain. Daaan masa tu kami tak dapat pergi sebab kaki encik boipren terseliuh malam dia sign off( eksaited punya pasal) seterusnya plan yang kitorang rangka berbulan-bulan tak jadi.
Buat masa sekarang, cukuplah sampai disini corat-coret saya.
Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.

You Might Also Like

0 comments