It's now open for public!

3:32 PM

Assalamualaikum dearies.
Setelah berbulan- bulan saya tidak menghapdate di dalam belog ini, kali ni barulah saya berkesempatan. Tapi untuk kali ini, memang tak dapat update cerita panjang-panjang pula. Cukup setakat posting pendek untuk masa sekarang. Ada baaaa...nyak benda yang saya teringin kongsi dalam blog ni. Tapi masa tak mengizinkan.
InsyaAllah, saya akan mula update cerita terkini saya untuk simpanan masa depan dalam blog ni. Ceritera cinta itu haruslah. Haha. Ok fine.
*sambung kasi ubat dengan pesakit sekejap*
Memandangkan saya pun masih bertugas di tempat yang sama hampir 2 tahun, makanya jadual kerja saya masih tak teratur. Makanya, blog ni terabai banyak. *jahat betul* tapi lepas ni insyaAllah saya akan tebus kembali dengan merajinkan diri mencoret di blog ini. Okey lah.
Kerja di klinik pun dah makin banyak. So, till then, goodbye and have a good day !

You Might Also Like

1 comments