kepergian

5:59 PM


Assalamualaikum readers!
Hmm, hari neh dapatlah menghapdate sekejap belog kesayangan neh. Hihi.
Okeh, tak banyak benda nak cerita sebenarnya.. Haha. Memandangkan saya agak sibuk sejak akhir- akhir neh, so tak banyak benda yang menarik dapat dikongsi dalam belog neh.

    Cuma, encik kapal saya dah pun selamat onboard kembali. Daaaan, kapal kali neh adalah kapal kesayangan dia tuh, cik SERI ANGKASA okeh! Haih, tuh dah jadi gelpren number satu dia sebab Angkasa stay lagi lama  dengan dia kann… hihii..
  
    Okehla, 2nd mak saya dah pun selamat sampai ke semenanjung, kampung asalnya. Kali neh, mak saya balik  ke sana mungkin untuk selama-lamanya.   Hmm, agak sedih jugak sebab saya tak dapat apply keja kat sana untuk kali nehh..
Kalau ikutkan hati, nak jugak ikut dengan mak sebenarnya. Maklumla, masa sekolah menengah dulu, saya tinggal kat asrama kann. So, memang jarang sikit ada kat rumahh..muehehe. tuhla, kalau ikutkan hati, memang selalu nak ada dekat dengan mak. Tapi takpa la. insyaAllah kalau dapat, tahun depan nak jugak apply pindah kerja kat sana . keh3. Harap2 cik matron bagi kelulusan yaaa…

   Okehla, sekarang neh saya tengah keja lagii.. nanti kalau senang sikit, saya hapdate lagi okeh.

You Might Also Like

9 comments