kecurian

12:23 AM

assalamualaikum readers.

   pertama sekali, maaf sebab lama tak hapdate. sejak kebelakangan neh, banyak insiden yang terjadi kepada saya. Dari hilangnya salah satu telefon bimbit saya, sehingga la kepada kehilangan komputer riba saya. Sebab tuh jugakla saya saya lama tidak muncul. mungkin itu dugaan dari Allah. takpa, saya redha dengan cubaan neh. mungkin semua tuh cukup sampai disini sahaja. cewah. 

    Meskipun sekarang neh saya masih 'berkabung' atas kehilangan 'kesayangan' saya tuh, tapi kata orang, life must go on. so, saya pun terus berjalan ke hadapan  menghadapi liku-liku kehidupan. Okehla, sekarang neh saya berharap kepada ihsan adik saya menghapdate dari komputer riba dia neh. haha... (ihsan la sangat kannnnn)

    So, mungkin bermula hari neh, saya mungkin jarang hapdate di belog kesayangan saya neh, tapi insyaAllah, mungkin saya akan hapdate jugak seminggu sekali atau 2 minggu sekali.(okehla tuh kann.)\okehla, masa untuk berehat pulak.Selamat malam ! eh dan selamat membaca.hehehe

You Might Also Like

0 comments