bermulalah perjalanan saya

7:18 PM


Assalamualaikum.
Selepas beminggu-minggu meninggalkan belog saya tanpa kesan, hari neh saya mencuri sedikit masa yang saya ada untuk hapdate perkembangan hidup saya dan membuang habuk-habuk yang ada pada belog saya neh.

Okeh, Alhamdulillah, minggu lepas saya tak hapdate belog neh adalah disebabkan kesibukan saya bermula disebabkan saya telah pun melapor diri jadi cik misi! Haha. Alhamdulillah, lepas 4 bulan menanam anggur dengan jayanya, kali neh anggur saya pun berbuah. Keh3.

So,minggu lepas memang hectic bagi saya. Disitulah semua urusan saya bermula. Lapor diri di KK, lepas tuh kembali ke Sandakan melapor diri, dan seterusnya berurusan. Cuti pun bermula pada hari Jumaat jugak, sebab Hari Raya Korban kannnnn..

So, sekarang secara rasminya, saya telah menyandang jawatan Jururawat gred U29.  Ehm, gaji? Lama lagi, lagi 3 bulan baru dapat merasa. Ehehehe.. okehla. Neh pun tunggu borang tuntutan saya. Nak tuntut duit neh. mata dah bling-bling sebut pasal duit. Haha. Haloba duit sendiri takpa, jangan haloba duit orang kan! Okehla. Sambung buat keja lagi. Thanks for reading!

You Might Also Like

0 comments