encik boipren dah selamat sampai.

7:09 PM


Assalamualaikum.

  Mula-mula sekali, encik boipren pun dah selamat sampai di negeri kelahirannya sejak 3 minggu lalu, tapi baru sekarang hengat nak update.

  Yala, masa encik boipren sampai, terus bermula sesi mengadu domba dan chitchat yang tak berenti tuh. Takpa, kredit kitorang takkan habes walaupun berchithat sampai pagi sebab kitorang gunakan DiGi Easy! Sangat best guna DiGi neh. tapi yang agak kurang sikit tuh, tempoh panggilan kitorang pun ada limit jugak. Sekali buat panggilan, lasts to 45 minutes. Amboi.kesian jugak. Tapi berkali- kali jugak buat panggilan sampai tertido baru teringat nak berenti. Sampai panas telinga tuh calling dengan encik kapal. Haha. Okeh, baru 4 bulan kena tinggal, cerita pun macam-macam jugak.banyak yang direpotkan kepada encik boipren saya.hehe.

  Okeh, mula-mula sekali, haruslah bagitau kat dia, pasal kawan-kawan baru saya! Eh, saya tak pernah up untuk kawan baru saya. Sebenarnya, kawan baru saya tuh, adalah gelpren2 kepada kawan encik boipren saya. Sesetengah dari dorang, saya dah jumpa masa konvo encik boipren hari tuh.hehe.. so, tak berapa nak baru la kann..
Okeh. Lepas tuh, setiap kali encik boipren balik dari keja, encik kapal tak lupa untuk belikan sesuatu untuk saya. Syukur, dia sentiasa ingat saya walaupun kami sentiasa jauh. Cuma, hadiah kali neh agak berlainan dengan hadiah masa mula- mula kitorang bercintan-cintun dulu.haha..

  Kali neh, hadiah yang sangat berharga. Encik boipren tak lupa belikan saya jubah dan tudung untuk saya. Alhamdulillah. Jubah tuh! Baik kan encik boipren saya! Hadiah yang lain, saya tak boleh nak reveal dekat sini. Yang penting, semuanya berharga untuk saya kan. Cuma, hadiah lain, saya ta boleh bocorkan dekat sini.hee.. cukupla saya bagitau,encik boipren titipkan oleh2 untuk family saya jugak. Hehe.
Okehlaa..

  Nak keluar pegi soping barang dapur dulu. Nanti sambung lagi hapdate okeh! Bai..

You Might Also Like

0 comments