saya lalui hidup yang luarbiasa !

9:27 PM


assalamualaikum !
okeh..nak mintak maaf banyakbanyak sebab dah lama takhapdate neh belog..okeh..sebab paling sesuai, takdakmasanakhapdate..dalam erti kata lain, malas...
saya tengah lalui kehidupan yang luar biasa sekarang neh...well, orang hidup secara biasa, tapi saya dah terlebih biasa neh...
firstly, barubaru neh keluarga saya sedang dalam masalah besar..masalah tuh, saya takboleh nak kongsi kat sini, soori ea...privacy kata orang...miahaha...okeh..dah mula lagik ketawa kucing+hantu tuh...apa yang saya nak bagitau, sepanjang hadapi masalah tuh, memang sampai dah tak tertanggung rasanya..syukur masa tuh, saya masih ada yang tersayang, kawan2 dan orang perseorangan yang memahami dan tetap bagi support kat kitorang...so, sekarang dah boleh tarik nafas lega sebab masalah tuh kira dah boleh setel...
second, raya aidilfitri yang boleh kira agak menyedihkan jugak, sebab neh 1st time ayah saya takberaya bersama atas tuntutan kerja nya...so, raya memang tak lengkapla...luar biasa kan??haha..okeh..lepas tuh, raya aji neh pun still taklengkap walaupun ayah saya dah balik, tapi 2 orang adik nakal saya pulak takdapat balik sebab jauh di seberang laut sana...so, memang still takdapat nak kumpul ramairamaila kan...luarbiasa kan??
last yang saya nak kongsi cneh, esok saya dah start exam, tapi saya still boleh menaip entry terbaru kan ! memang luar biasa...miahaha..okeh..dah siap hapdate...sori buang masa korang baca entry yang agak mengarut sekarang neh..tapi ini kan satu terapi jugak sebelum saya sambung study lagik..hehe...
doakan saya dalam exam kali neh okeh ! lagi 8 bulan saya perlu berjuang kalau kali neh lulus...hehehe...okbai...


You Might Also Like

0 comments