eh, dah setahun setengah !

9:36 PM


Eh...dah setahun setengah rupanya...baru terperasan...
Kepada incik yang berkenaan....
TERIMA KASIH sebab masih setia dengan saya..
TERIMA KASIH sebab masih tahan dengan rajuk saya
TERIMA KASIH sebab sentiasa ada untuk saya
TERIMA KASIH sebab sentiasa pujuk saya
TERIMA KASIH sebab sentiasa menangkan saya
TERIMA KASIH sebab sentiasa temankan saya gadoh
TERIMA KASIH  sebab sentiasa melawak dengan saya
TERIMA KASIH sebab takmanjakan saya sangatsangat
TERIMA KASIH sebab takdemanddemand dengan saya
Dan...TERIMA KASIH sebab pilih saya dulu,sekarang dan akan datang...

Nak mintak maaf lagik...
Saya MINTAK MAAF sebab selalu susahkan awak
Saya MINTAK MAAF sebab selalu marahmarah awak dengan alasan PMS
Saya MINTAK MAAF sebab jarang ada temankan awak walaupun awak selalu ada untuk saya
Saya MINTAK MAAF sebab selalu buat awak rasa susah hati
Saya MINTAK MAAF sebab selalu tak ikut kehendak awak
Saya MINTAK MAAF sebab saya masih belum jadik yang terbaik untuk awak
Dan..lastly,saya MINTAK MAAF untuk semuanya...
Lagik...nak bisik kat telinga awak...
SAYA SAYANGKAN AWAK DAN SENTIASA SAYANGKAN AWAK TAKKIRA APAPUN YANG JADIK...TETAP SETIA TUNGGU AWAK DI TEPI PANTAI BILA AWAK DAH START KERJA TAHUN DEPAN, SENTIASA BALAS EMEL AWAK SETIAP HARI, SENTIASA ADA BILA AWAK PERLUKAN SAYA...LURVE U DEAR !

You Might Also Like

0 comments