please be PROFESSIONAL okeh !

12:27 PM


Assalamualaikum !
Tajuk pagi neh nak bincangkan pasal golongan orang yang TAK PROFESIONAL neh...eh, apa maksud TAK PROFESIONAL tuh eh???bagi aku sendiri, TAK PROFESIONAL neh maksud dya senang...orang yang takdapat bezakan antara urusan peribadi dan urusan rasmi..
HELLO ! please la okeh...dah terangterang memang tak ngam, let it be la..JANGAN libatkan dengan kerja okeh...hek eleh..setakat nak panggil nama aku tuh pun ko kena suh orang lain buat???alah, banggala sikit masa ko nak panggil nama aku tuh..dah aku bagi chance panggil nama aku, ko taknak...pastuh kutukkutuk belakang aku bukan main seronok...haih..apa nak jadi neh??aku pun tak perfect tau ! tapi aku tau bezakan urusan peribadi dan professional. Okeh...neh nak bagi nasihat sikit dekat KAU. Mana la tau kan tibatiba hati kau terbukak tengok belog perasan comel aku neh..boleh jugak kau muhasabah diri kau tuh sikit...aku tak kisah kau nak BENCI kau or whatever la...just be professional when YOU NEED to do that..nama aku taklah hina sangat KAU nak panggil okeh..
Ok sudah..bulan puasa neh penuh berkat..dah hilang separuh pahala aku nak pegi lepas geram kat cneh..okeh..dah sudah...berubahla...tak da masalah pun kalau nak berubah dari yang KURANG baik kepada yang LEBIH baik okeh.. wassalam...
ehsan : encik Google

You Might Also Like

0 comments